با سلام

انگولار جی اس یک فریم ورک از جاوا اسکریپت بوده که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید توسط ان یک وب اپلیکیشن یا صفحاتی که بصورت اپلیکیشن یعنی بدون لود شدن صفحه کاری را انجام میدهند بسازید !

فریم ورک انگولار توسط کمپانی گوگل تولید و پشتیبانی شده و قدرت بسیار بالایی در تولید وب اپلیکیشن دارد یک مثال بسیار ساده از وب اپلیکیشن جیمیل خواهد بود.

لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا از مزیت های استفاده از انگولار مطلع شوید.

چرا باید انگولار را فرا بگیریم ؟

همانطور که اشاره انگولار جی اس یک فریم ورک بسیار قوی از جاوا اسکریپت می باشد و گوگل پشتیبانی ان را در اختیار دارد. کمپانی گوگل در هر بخش زبان های برنامه نویسی خاصی را پیشنهاد میکند یکی از پیشنهادات گوگل در زمینه ی تولید وب اپلیکیشن انگولار جی اس بوده و عدم داشتن دانش انگولار جی اس برای شما بسیار مضر خواهد بود و درصورت عدم توانایی تولید وب اپلیکیشن با انگولار جی اس شما وب اپلیکیشن مفید و بهینه شده ای را تولید نکرده اید!

پس بهتر است هرچه سریعتر به یاد گیری این زبان مهم روی اورید.

چگونه angularjs را یاد بگیریم؟

کدپز تیم طراحی سایت و سئو سازی به شما پیشنهاد میکند که این زبان را از لینک زیر پیگیری کنید. مهمترین نکاتی که هر زبانی را باید یاد بگیرید و چون کدپز تیمی است که در زمینه ی سئو نیز فعالیت دارد کد نویسی سئو شده و بهینه شده را پیشنهاد میکند. کدنویسی بهینه شده به این معنی خواهد بود که سرعت لود بالایی داشته باشد کاربرپسند باشد و عدم استفاده از کدهای تکراری و بی فایده در تولید هر نوع اپلیکیشن یا سایتی را رعایت کنید.

اموزش angularjs

برای ورود به دوره ی کامل انگولار جی اس بر روی لینک بالا کلیک کنید.

سخن پایانی

درصورتی که نیاز به تولید وب اپلیکیشن دارید و توانایی ساخت ان را ندارید و راهنمایی میخواهید و یا وقت کافی برای تولید ان را ندارید میتوانید با کدپز در ارتباط باشید.

یاعلی


طراحی سایت ارزان و سئو شده انگولار ,اپلیکیشن ,تولید ,گوگل ,زبان ,کدپز ,پیشنهاد میکند ,اپلیکیشن انگولار ,کمپانی گوگل ,جاوا اسکریپت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه فاوز kennedytlhy0 love حقوق دانلود کلیپ جدید کوره راه خرد گنج نامه فلزیاب مشهد مهندس محسن عمادی الله یاری